tirsdag 3. september 2013

Stuepike

Ja, jeg vet at jeg er for sent ute. NIB's stuepikeutfordring er over forlengst. Men vi periodebloggere kan jo ikke få med oss alt her i verden til riktig tidspunkt, kan vi vel? Så da får jeg ta til takke med bakevja!


Etter at sofakroken fikk seg en oppdatering med en vegghylle og noen flere bilder er jeg definitivt blitt en stuepike. Og sofaen er vi sååå fornøyd med. Karlstad fra IKEA, det blir nok en stayer!


Denne madammen tar seg ikke tid til å dille med rammer. Nei, her er det rett opp på veggen som gjelder! Rammer, det er for pyser det.


Selvlagd flykort, revekort fra TGR, mini-hama-krabbe, loppisspeil og bokstavlego kjøpt i legoland i sommer.


Lampa og den svarthvite puta er fra IKEA, den smaragdgrønne er fra kremmerhuset. Ja, her skal jeg krølle meg sammen med en kopp god te og interiørmagasiner hele høsten. Og da skal jeg tenne lysene som står i den superfine lysestaken jeg kjøpte på kremmerhuset her om dagen. Den kom dessverre ikke med på bildene (står til venstre for planten i vinduskarmen), men er så fin at den kan jeg lage et eget blogginnlegg om. For dem som er interessert i det da :-) Jeg skal nå være en "bære inn ny oppvaskmaskin-pike", deretter en "henge opp klesvask-pike", og så skal jeg sannelig være stuepike gitt :-)

9 kommentarer:

Rosa sa...

Heeeeei!!!

Så utrolig koselig å høre fra deg da!! :-)))
Og tusen takk for lykkeønskninger, jeg føler dette ordner seg snart:-)

Nå må jeg lese meg litt opp inne hos deg, ser bare en dritkul stue som jeg fortsatt drømmer om å besøke:-)

Masse klemmer, Rosa

Skjerstad sa...

Fint hjemme hos dere !!
Og veldig hyggelig å høre fra deg igjen :)

Janne

ralfefarfars paradis sa...

For en lekker stue-elsker det taket altså. Og for et utrolig nydelig hus dere har..sukk sier jeg bare. Så hyggelig å hilse på deg på hos Wilhelmines.

InstatreffNorge sa...

Hei:)

Finner ikke noen mailadr på siden din her, men skulle gjerne spurt deg om noe.
Kunne du sendt meg en mail på lise_maris@hotmail.com

Takk:)

Anonym sa...

I am regular visitor, how are you everybody? This piece of writing posted at this
web page is actually fastidious.

Feel free to visit my blog post fineart - instagram.com,

Unknown sa...

Jeg er aldeles henrykt over bloggen din. Ta gjerne en titt på bloggen = ) =) Eg blogger litt om tapeter Dessverre er ikke bloggen så god som din :/

Anonym sa...

Thankfulness to my father who shared with me concerning this weblog,
this web site is truly awesome.

Feel free to visit my page :: Read More In this article

Haze vapors sa...

big Smokey farm
exotic carts
dankwoods for sale
brass knuckles vape
buy carts
dankwoods
Gruntz
rovebrand
mario cartridges
Cereal carts
exotic carts
space monkey meds
smart bud
mario carts
smart carts
blue dream strain
stiiizy pods
plug n play
white runtz
Kingpen carts
moonrock clear carts
kingpen gelato
buy Ak-47 strain
buy skywalker
og strain

runtz
rove carts
cereal carts
buy weed
kingpen carts
smart bud
dank vapes
organic smart carts
rove carts
smart carts
buy runtz
710 kingpin vapes
buy afghan
haze strain

buy og kush
buy white runtz
blue dream strain
moonrock strain
obama runtz

Unknown sa...

I'll right away take hold of your rss feed as I can not find your email subscription link or newsletter service. Do youve any? Kindly let me know in order that I may subscribe. Thanks.
Pingback
One of my favourite sites now, bookmarked for future use
This site rocks my world on so many levels
love-binding-spell-caster