torsdag 8. juli 2010

Framdrift på barnerommet

Ja, ting tar tid med meg. Har tusen tanker og ideer, men er heller dårlig på å få sortert dem og bestemt meg. Men de siste dagene har jeg tatt meg litt i nakken. Bare litt altså! For det er mye igjen. Senga er på plass, lampe er skrudd opp og tallerken/bokhylle skrudd opp på veggen. Men det mangler oppbevaringsmøbler!! Jeg jakter målbevisst i bruktbutikker og på markeder, men  finner ikke det jeg leter etter. Den perfekte hylla dukket opp her en dag, men jeg forsto ikke hvor perfekt den var før dagen etter. Og da hadde selvsagt noen andre kjøpt den.. Æsj assa! Men jakten fortsetter. Ole Gabriel bryr seg lite om hele prosessen. Han leker glad og fornøyd videre mens mamma suser rundt i byen med lopper på hjernen.


Jeg skulle helst ha funnet noen søte gamle barnestoler, men disse fra Skeidar er ikke så verst de heller. Bordet er et sidebord i teak, og skal også byttes ut etterhvert. Neste prosjekt nå er å få lagd noen bilder for å henge på veggen. Har selvsagt alt for mange surrende ideer og tanker om dette også...



Ingen kommentarer: