onsdag 14. juli 2010

Kort og godt..

Mitt søte lille tantebarn fyller ett år i morgen. Hun er på ferie i Danmark, nærmere bestemt Bornholm, så jeg får ikke feiret sammen med henne. Nå har det seg sånn at hun bor 60 mil lenger nord enn meg, så det hadde jeg nok ikke fått gjort uansett, men gave ble sendt i posten. Og til gave hører det kort med. Jeg har oppdaget mini-hama-perlene, og er litt hekta for tiden. Masse gøy å lage, man trenger overhodet ikke være 10 år for å kose seg med disse! 1 stk bursdagskort ferdig etter litt plunder. Jeg legger faktisk perlene med pinsett, så små er de.


Her er noen andre kort jeg har lagd. Disse med glansbilder. Jeg hamstret glansbilder i store mengder i lekebutikken før jeg lagde disse. Hun bak disken syntes det var så fantastisk at også voksne kunne bry seg om alle de vakre glansbildene. Og de er virkelig fine! Lykken hadde vært å funnet en stor dose på et loppemarked/en bruktbutikk en dag.

 

 


Nå knurrer magen, på tide med litt kveldsmat og en god kopp peppermyntete. Har de siste dagene hatt prosjekt komme meg i seng før midnatt, og det har gått med et nødskrik. Jeg er et vaskeekte B-menneske, og elsker natterangel, men med etter at småguttene mine kom seilende inn i livet mitt er natterangel lik null energi dagen derpå. Hvilket ikke går. Så jeg tar meg i nakken og vinker farvel til de deilige, produktive timer mellom kl 22 og 03. R.I.P. Dere vil bli savnet!

Ingen kommentarer: