fredag 11. mars 2011

Gått a' banen!!!

Her i huset er vi nok en gang slått ut av sykdom. Dette har resultert i at jeg ikke har vært på nett i det hele tatt, og overraskelsen er derfor formidabel, for her har det skjedd ting!! Tenk, mitt lille kjøkken fikk heder og ære i NIB-jentenes galleri. Jeg ble så hoppende glad at man skulle tro jeg hadde vunnet førstepremie. Masse, masse skjønne kommentarer har jeg fått, og sannelig var det ikke hele 11 nye følgere der!! Hjertelig velkommen skal dere være! Nå må vi bare se til å bli ferdig med alle basiller og snusk, for nå presser bloggelysten seg virkelig på. Jeg har vært syk i 4 dager, og nå er det Tevangamannens tur. Jeg har bedt til alle som kan bes til om at ungene må få slippe, så får jeg se om jeg har noe goodwill i de himmelske banker. Noe som hjelper på sånne litt tungrodde dager er ungenes herlige humør og påfunn. Vanligvis er det eldstemann på 3 som har gode kommentarer for tida, men i dag slo minsten på 1 år til. Han er blitt litt av en klatremus den siste uka, og vi har skjønt at vi må sikre heimen på en helt ny måte fremover. Allikevel så jeg IKKE denne komme:


Den observante leser kan kanskje pønske ut klatreruta opp, og det skal her understrekes, at ingen har hjulpet ham på veien, bare ham selv. Storebror kom sånn passe himmelfallen inn på kjøkkenet og sa: "Mamma, Teodor er OPPI skuffa han." Jeg svarer skeptisk: "neeei, det går vel ikke an. Ikke hele Teodor vel". Det var da treåringen svarte: "Jo, HELE Teodor!" at jeg slang fra meg det jeg hadde i hendene og løp inn på gutterommet med hjertet i halsen. Der satt han, godt fornøyd og lekte så fint. Jeg spanderte ett bilde, og så var det rett ned i lavlandet igjen. Men han var jo ganske søt der han satt da ;-)

11 kommentarer:

Frk.Eplegrøt sa...

hihihi - søøøt kid!
Og jeg og ble veldig glad da jeg så kjøkkenet ditt i galleriet:) Det er jo så fiiint!

Kaspara sa...

Heisan!
Herlige klatremus-Theodor! Sønnen til mitt tantebarn på som er 1 år (sønnen altså) har det med å klatre inn i oppvaskmaskinen, det ser også litt crazy ut!
Kjedelig med sykdom og gøy med god respons på det koselige kjøkkenet!
Ble nostalgisk over overskriften din "Gått a`banen", det var et av favorittutrykkene til min kjære fargerike pappa som døde for snart 10 år siden.
Ha en koselig helg og tvi, tvi..måtte dere bli friske!
Klem fra Kaspara

Unknown sa...

Haha, eg lo høgt faktisk :o)

Hærlig bilde!
Og så kjekt at du havna i galleriet da.
Syns du burde kommt te finalen eg, men det var visst helst kvite, enkle kjøkken som gjaldt ser eg...

Nuvel, skikkelig god bedring i heimen og gooood helg!

Kristin Kreativius sa...

Ho-ho-ho:D Go'ungen:) God bedring! Og du, det kjøkkenet ditt; eeeelsker det, og var min favoritt i nib-utfordringen!

ha ei god helg! Forhåpentligvis uten flere baselusker!

Skjerstad sa...

Ja så gøy at du ble med i galleriet , jeg kvakk til når jeg så det. Og tenkte at - Ja Tevanga er videre ! Men men , det er gøy å være med like vell ;)Så sjarmerende bilde :) HI HI ;)

Ha en fin helg videre :)
Klemmer fra Janne

ReVinyl sa...

Grattis med galleri! Jeg synes kjøkkenet ditt er så sjarmerende og fullt av sjel at det hadde fortjent finaleplass jeg da...men smaken er som baken...

Stakkars dere, håper sykdommen slipper snart.
Hærlig bilde av Teodor. Det er så deilig med unger. De er åpne for alt. Hvorfor skulle ikke det å sitte i en skuff gå an?

Igår kjørte jeg Frøya til svigers i Moss og stoppet på den giga bruktbutikken i Våler på vei hjem. Hadde ikke vært der før jeg, men det har kanskje du ;)

Vi skal på bursdag til nabon i dag vi.
Kos dere i morgen!! Klæm Siw

ReVinyl sa...

Jeg hadde ikke lagt meg til som følger ;)
NÅ har jeg gjort det...Fiiiin hælg!

Unknown sa...

Hei på deg, stakkars deg som er syk da, håper du snart er på bena igjen. Lille søteste gutten der han sitter i skuffen...hi,hi...ser for meg deg når du oppdager det. Så vellfortjent med NIB, grattis søta...klemmer fra Wilhelmine

Datt sa...

Syntes egentlig du hørte hjem i finalen jeg da! ;)

Unknown sa...

Hei:)
Du er absolutt et nytt bekjentskap og jeg elsker det orginale og ikke minst vakre kjøkkenet ditt.
Måtte fnise litt for jeg bor også i østfold og sitter her med med min yngste sønn Teodor (uten h)...viktig det der;)

Håper dere er friske igjen og kan nyte søndagen!

klem Hanne

Anonym sa...

Hei hei!
Så søt en liten Teodor, som har blitt stor siden sist jeg så han!! :). Veldig imponert over klatreferdighetene, men er glad mine ikke har begynt å bevege seg i høyden foreløpig :). Utrolig fin blogg! Føler at jeg er på besøk hjemme hos deg når jeg leser den, som alltid er koselig :) klem M og fotballaget på Ås.