lørdag 21. april 2012

Loppelørdag

Jeg tipper mange har vært på loppemarked i dag. Jeg hadde seks å velge i, og fikk med meg tre. Fangsten var ikke gigantisk, men ettersom lagerplassen her hjemme heller ikke er særlig svær for tiden, så gikk jeg for kvalitet heller enn kvantitet. Jeg fant et stort brett og fire tallerker i et sett jeg samler på, men juvelene denne gangen var å finne på sanitetskvinnenes loppemarked.



For mixtura acida og fotoapparatet måtte jeg ut med 150 kroner, og det syns jeg var levelig. Buksehengeren er strengt tatt ikke loppestoff, men et eplakjøp jeg er fryktelig fornøyd med. To stykker kom seilende i posten her en dag. Disse er suverene til oppheng av bilder, og jeg jakter herved på flere. Det eplakjøpet gikk forresten i rakettfart! Hengerne ble bestilt en formiddag mens jeg var på jobb, og lå utrolig nok i postkassen  min ettermiddagen neste dag.

Jeg regner med mange har spennende loppekupp å vise frem i dag. Jeg gleder meg til å se :-) God lørdag til alle!

6 kommentarer:

Fjordheim sa...

Så lurt å bruke buksehenger til bilder. Lurer på om jeg ikke har etpar slike hengere. Har ihvertfall hatt det.
Det er ikke et forkle, men et !sjal! til beskyttelse for skuldrene når en ordner håret. Husker min mor brukte slikt når jeg rullet opp håret hennes.
Håper det var en fin koffert.
Ha en god kveld :)

Eple sa...

Ser du valgte motsatt strategi fra meg. Jeg har helt klart kjørt kvantitet på loppis- og venter nå bare på en passelig anledning for å levere alt tilbake ;)

Du er lurest- og det var fine skatter! :)

ReVinyl sa...

Fine skatta!
Jeg også synes det er vakkert å bruke de hengerne til bilder.

HAHA...ler høyt her av Eples kommentar :D

Vi skal på jakt i morgen.
Sigurd vil ha BMX sykkel ;)

Siw

siri ore elle sa...

Hei på deg!!
Heldige deg som hadde seks loppemarkeper å velge mellom!! Kjempestilig flaske!! Kleshengeren var bare så fin:-)))
Neste helg er det loppemarked her, håper det blir noen godbiter der:-)
Fin søndag til deg!!
Klem

Louise sa...

Så fine funn!
Likte godt det gamle kameraet, rå kult!!

Ha en god ukestart:-)

Eli Kvernmo sa...

Trøst dæ med at æ va ganske blakk æ å,så æ kjøpt bare nå småtterier i Vikingeskipet,dvs dukkeklær og bøker..arti læll. Men det va utrolig my fint der ja!