onsdag 16. mai 2012

Dagen før dagen



Regnet styrter ned utenfor, og i morgen er det sannelig søttende mai. I dag har vi sett de to guttene våre gå i barnehagetog, og spist massevis av kake. Værmeldinga skifter så ofte at vi ikke gidder å følge med på den lenger, og de fem svære epletrærne i hagen vår er i ferd med å slå ut i full blomst. Jeg er rastløs i kroppen og lengter etter å reise, og er konstant litt sliten av å ha så fryktelig mange planer, tanker og ideer surrende rundt i hodet til enhver tid. På mandag kjøpte jeg det knallfine skjerfet på bildet, og kommer nok til å leve lenge på det. Jeg har akkurat putta gutta boys i sengene sine, og de spratt ut av dem igjen så fort jeg forlot rommet. Nå krangler de så busta fyker, og jeg bør nok gå inn og megle for å unngå at minst en av den stiller i rødt, hvitt og blåveis på selveste nasjonaldagen i morgen. Livet går altså sin vante gang, og det er jo ikke det verste som kan skje :-)

Ønsker alle sammen en fin dag i morgen, med eller uten sol :-D

1 kommentar:

Kaspara sa...

Heisan Tevanga
He..he.. har du kranglende Gutta Boys du også. Mine har også hatt et par runder i dag, men de er eldre og oppe enda da.
Fint tørkle, jeg er prikkoman.
Glad 17.mai til deg og dine og måtte det bli opphaoldsvær!
Klem fra Kaspara