søndag 19. september 2010

Second opinion

Tevangafamilien har hatt en usedvanlig fin søndag. Tur i skogen med niste, kakao og sjokolade, kjøttkakemiddag hjemme etterpå. Og alt i strålende vær. Nå har ungene sovnet, Tevangamannen sovnet visst også midt under lese bok-seansen og jeg kan endelig blogge litt :-)

I dag er jeg litt grublende. For noen år siden lagde jeg et bilde, og så glemte jeg det bort. Det vil si, det har vært fremme nå og da, men jeg er ikke helt sikker på om jeg er fornøyd.

Her har jeg brukt både gammelt julekort, nytt papir, gamle utklipp fra blader, gamle frimerker, korssting og maling. En dag liker jeg det, en annen dag ikke. Og det er dette som er Tevanga i et nøtteskall. Klarer på ingen måte å bestemme meg!!! Så, jeg trenger en second opinion. Altså, henge på veggen eller pakke det godt ned. Meninger mottas med stor takk!


Og, tadaaaa, her er bildet.


Ellers, her er noen andre ting som henger på veggen i Tevangas hus...

Bestemors nydelige brett

Staselig kar på gammelt konfirmasjonskort


Tøff plansje


Übersøtt fat kjøpt på Bolina

Oppskrift på pizzadeig.

Nå skal jeg sette meg i sofaen og vente på at Tevangamannen skal våkne. Han skal nemlig bære skap sammen med meg. Siste grønne finish nå, så er det feeeerdig :-) Ha en knakende kjekk søndagskveld alleihopa, så blogges vi :-)

4 kommentarer:

Skjerstad sa...

Min mening er at det bildet er for kult til å legges ned !!!! Og det kattebilde , søtt :)Artig det siste bildet også ;) Koselig dag dere har hatt da :)

Ha en fin kveld videre :)
klemmer

Rosa sa...

Hei Tevanga!

Kom tilfeldigvis over bloggen din, og har "snik-lest" litt nå og da, hihi... Men nå må jeg bare følge med:-)

Bildet må DEFINITIVT opp, ikke ned! Det passer jo dessuten veldig godt inn i stilen din, og gir iallefall meg en god/ koselig følelse. Litt som å spise boller hos bestemor:-)

klem, Rosa

Anonym sa...

Jeg syntes også bildet er veldig fint. Heng det opp.Vil bare si at det ser veldig "ryddig" ut om du skjønner hva jeg mener. Akkurat som om det er 3 bilder satt sammen i ett. Kanskje noen av dekoren må flyte litt i hverandre. Det er kjempefine farger og lekker dekor på det. Fantastisk flott blogg du har også.

Unknown sa...

Bildet må opp, heng det opp, det er så koselig. Wilhelmine