onsdag 22. september 2010

Tadaaa!

Så var skapet ferdigmalt. Jeg som er dronning av å ikke fullføre prosjekter er veldig fornøyd med meg selv nå. La meg minne om hvordan skapet opprinnelig så ut...


Nå hadde jeg i utgangspunktet tenkt å la dørene sitte på, men ettersom det skal stå på barnerommet med leker i er det jo litt greit at Ole Gabriel lett får tak i ting. Så dørene droppet vi. Men de er tatt vare på og ferdig malt i samme farge sånn i tilfelle vi vil sette dem på senere. Jeg har litt lyst til å tapetsere inni skapet, men er ikke helt bestemt. Det kan jeg jo alltids fikse senere.


Grønt ja!! Ser litt lysere ut på bildet enn i virkeligheten. Skuffene mangler knotter, men de er bestilt hos nettPynt, og kommer forhåpentligvis til å passe perfekt.
 

Ferdig innflyttet. Da Ole Gabriel kom hjem fra barnehagen sto alt klart, og fingrene var krysset for at han skulle bli glad. Og det ble han :-) Spesielt for at bilene hadde fått en egen skuffe, at bondegården hadde egen hylle, og at bøkene var lett å få tak i. Og neshornplansjen falt absolutt i smak. Den ble innhandlet på Danmark-ferien. I morgen skal jeg skru opp en tallerkenhylle og henge opp noen bilder. Moro dette! Like før jeg flytter inn selv og skviser Ole Gabriel opp i dobbelsenga ;-)

Nå har jeg akkurat fått fotmassasje av Tevangamannen, og skal bruke resten av kvelden på å lage noen kort. Tudeluuu!

4 kommentarer:

Sukkertøy for øyet sa...

ååå..Kjempe flott skal til lille Ole Gabriel.
Super tøfft å bruke disse gamle skapene til oppbevaring også på barenrommet.
Kult at du velger å ikke ha skapdører på..

Tilgjenglighet er et nøkkelbegrep i barns verden har jeg lært*ler*
Utstilling av lekene sine er jo SUPER KULT :)

Pafrika Og Belkini sa...

Så fint det ble! Du har vært kjemepflink, gi deg selv noen gode klapp på oppussingsskulderen! Ellers er vi nok flere som må konkurrere om dronningtittelen når det gjelder ufullførte prosjekter. Har du hatt en takplate som rekkverk i gangen din i fem år, kanskje? ;)

Fin onsdagskveld til deg!

Tuppelure sa...

Så tøft det ble! Det har du all grunn til å være fornøyd med. Heldige Ole Gabriel:O)
Synes bildet i det forrige innlegget var kult jeg. Har tenkt lenge på å lage noe sånt men aldri kommet så lang. Jeg er dronningen av å anskaffe det jeg trenger til et prosjekt men ikke komme i gang jeg:O)

Skjerstad sa...

Kjempetøft ! Heldige gutten :)Veldig lurt å ta av dørene :) Så kom jo tingene hans så godt frem :)

Ha en super Torsdag :)
Klem fra meg :)