mandag 31. januar 2011

Sukkertøy for øyet gir bort et skikkelig sukkertøy for øyet!

Nå gir jeg meg ende over! Ida Susanne med den nydelige bloggen "sukkertøy for øyet" gir bort en blå cobratelefon. En skikkelig knock-out-giveaway med andre ord, som du finner her. Jeg skal selvfølgelig melde meg på, og i den anledning har jeg latt meg inspirere av Ida Susannes herlige stil, og blandet den med en dæsj Tevangas teselskap. Siden jeg fikk denne ideen kl halv ti på kvelden og ikke har tålmodighet til å vente til i morgen, ville ikke høyere makter gi meg mere lys. Derfor ble dette bildet litt sånn koselig dunkelt.


Gøy å lage stilleben altså! Når ungene har kommet over fikle-alderen, da skal jeg stillebenifisere hele huset. Men det er mange år til enda. Dæsjen med Tevangas teselskap på bildet er de små oransje innslagene. For jeg digger oransje. Indianerkortet er hjemmemekket, det fikk Tevangamannen i dag, på sin 30-årsdag. Hipp hurra! Men tilbake til sukkertøy for øyet og den fantastiske premien, jeg rydder gjerne plass i stillebenet mitt til den snasne cobraen. Tror den hadde gjort seg til venstre... Uansett hva som skjer, sier jeg på forhånd gratulerer til den heldige vinner. Salutt!!

12 kommentarer:

Unknown sa...

Det var nå det harligaste stilleben!
Vil gjerna ha den telefonen eg og ja, og det e eg jo ikkj aleine om ;o)

Så hærligt det forrige innlegget ditt og da!
Masse fint du viste fram der...
*sukk*

Det blir forresten på lørdag hos Wilhelmine!
Glede meg ein heile haug, e spent og det krible i magen ;o)
Håpe verkelig du får det te!

emblas-kanel sa...

For et flott stilleben - og den klokka! "Sukk"
Helt nydelig.
:-))

Unknown sa...

Hei kjære Tevange...håper at du får til bloggtreffet da...så koselig vet du;)) Namaste skal skrive mere om det på blogen sin, klemmer fra meg. Heklemønsteret er ikke vanskelig, jeg skal lære deg jeg, ta med garn og pinne om du kommer hit da vet du;)))

Sukkertøy for øyet sa...

OI,denne klokka hadde passet seg i min grønne 50-talls samling. Hva var det med grønne vekkerklokker på den tiden??hahaha.. Det finnes utallige ulike klokker fra 50-tallet..Men 95% av dem er grønne liksom*knis*

Takk for reklamen, og lykke til i give away'n min snuppelupp..
LEKKERT stillben..

Datt sa...

Søøøteste sammensetningen! Kule klokka! :D

Unknown sa...

Misunne aldri nåken ein sånn oppvask, ever! ;o)

Det blir nok lørdagen kl 17 hos Wilhelmine, håpe det komme te å passa for deg. Kanskje nåken andre og, en vett aldri :o)

Både eg og Andregasellen komme te å lage innlegg i nær framtid.
Nattaklem herfra

God som Grønn sa...

Velkommen til meg og takk for at jeg fant deg!
Her må jeg følge med videre ; D

emblas-kanel sa...

Hei. Har en award til deg inne hos meg.
Klem fra Eva

Eple sa...

Superfint stilleben- det blir et vakkert (vakrere..) hjem når ungene dine vokser til ;) "Fikle-alder" er ikke kompatibelt med stille-ben, nei ;)

Unknown sa...

Hei igjen :o)
Glømte visst å sei at eg har laga innlegg om bloggtreffet.
Satse på at me sitte og skravle samen om nøyaktig ei veka då? ;o)

Ha ei strålande helg!

Hennes sa...

Heisann.

Så stilig og søt oppstilling av flotte ting.
:O)
Jeg må helt klart inn og melde meg på den giveawayen.

Ha en superduper dag.
Klem Linda.

Unknown sa...

Hei, endelig der er du...sååååå fint at du vil komme på bloggtreff, det er så bra asså. Må stå sammen vi i østfold nå asså;)) Hvis du sender meg en mail på ni-ma-as@online.no så skal jeg sende deg adresse og tlfnr til meg som du kan bruke. Så koselig dette skal bli da, det er liksom bare kaker og kaffe hos meg da, håper det går bra. Også begynner det jo kl. 17.00 på lørdag...klemmer fra Wilhelmine